niedziela, 6 lipca 2014

Informacja

Dziekuje za te wszystkie miłe słowa, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile dla mnie znaczą. 
Nie zawiesze bloga. Nawet jeśli bede miała tylko jednego czytelnika, dalej będę je pisać :)  
Niestety mam tez nieco gorszą wiadomość, mój laptop płata mi figle i nie chce sie włączyć. Jest w naprawie i nie wiem ile to jeszcze potrwa co oznacza, że nie wiem kiedy będzie nowy rozdział. Tak, wiem ja też jestem rozczarowana bo juz od tygodnia nie mam dostępu do internetu (nie oszukujmy sie, internet w moim telefonie jest do dupy). 
Także jeszcze raz bardzo Wam dziekuje i do następnego rozdziału, mam nadzieje, że jeszcze w tym tygodniu :) 

9 komentarzy:

  1. To świetna wiadomość ze Noe zawieszasz bloga :) a co do rozdziału to ważne że wgl będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W porzadku, dzieki ze informujesz :) do nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, przeczytałam całego bloga w 3
    godziny 💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny! Blog nie jest nudny, lecz inny od pozostałych co czyni go ciekawszym ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następny! Blog nie jest nudny, lecz inny od pozostałych co czyni go ciekawszym ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje ! czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tu nie zadlądałamale bardzo się cieszę że teraz zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń